Home » basisonderwijs » Onze eerste customer succes champion (CSC)

Onze eerste customer succes champion (CSC)

Wie verzint toch al die functietitels …  de kampioen van het klantensucces?

Al jaren bieden we scholen en leerkrachten heel wat ondersteuning in het werken met onze leermiddelen. Vooral rond de digitale ontwikkelingen en hoe die krachtig te integreren in het onderwijsproces zijn er heel wat klantvragen en klantnoden.

Om al onze (vaak organisch gegroeide) initiatieven op dat vlak beter te stroomlijnen en vooral om de gebruikers nog gerichter te kunnen ondersteunen in het werken met onze leermiddelen, heeft het team basisonderwijs recent een CSC aangenomen.  Michaël,  leerkracht en enthousiaste bingelgebruiker,  ondersteunt nu leerkrachten op alle mogelijke manieren (via mail, Facebook, teamopleidingen …) in het gebruik van onze leermiddelen.

Hiermee legt VAN IN de service-lat van weer een stukje hoger. Wie kiest voor een VAN IN- leermiddel kan rekenen op een goede ondersteuning, de hele gebruikscyclus door. Dit moet leiden tot een betere gebruikerservaring bij de leerkracht en tot een hogere leerwinst bij de leerlingen.

We rekenen er dan ook op dat deze ondersteuning  mede de doorslag zal geven om bij de keuze van een nieuw leermiddel opnieuw voor VAN IN te kiezen!